Clean & simple.

Każda scraperka wie jak trudno jest stworzyć piękną i prostą kartkę. Bez mnóstwa ozdób już nie jest ani tak efektownie, ani tak łatwo - o wiele prościej jest dorzucić kwiatki, listki i inne przydasie, które dopełnią całości i wzbogacą projekt. 
Ja dzisiaj postanowiłam pokazać Wam bardzo prosty projekt z papieru craftowego, jednocześnie zgłaszając go na wyzwanie BloomCraft, które właśnie polega na prostym przekazie scrapowym :) 


Do tego projektu potrzebowałam: arkusz A3 papieru craftowego, kawałek sznurka, odrobinę farby akrylowej, klej Magic, taśmę 3d, paseczek papieru wizytówkowego ze ścinków i wydrukowany napis (ponad to oczywiście maszynka, wykrojniki). Półperełki zrobiłam tak, jak we wcześniejszych pracach.


 Mam nadzieję, że ten projekt przypadnie Wam do gustu - w prostocie siła.


Komentarze

Prześlij komentarz