Trampkowa obsesja :)

Z okazji moich minionych imienin postanowiłam o dwóch  dosyć istotnych dla mnie rzeczach: 1) sprawić sobie prezent, o którym od dawna myślałam i który jak się okazało całkowicie mną zawładnął- cudowny wykrojnik Craft&You Desing "Baby Shoe" oraz 2) założyć w końcu bloga jak na porządną scraperkę przystało.
Jeśli chodzi o wykrojnik, to nie mogę przestać go używać-też tak macie, że czasem tworzycie kilka bardzo podobnych prac, bo jesteście pod mega wrażeniem jakiegoś produktu? Ten wykrojnik, to właśnie taki produkt. Osobiście uważam, że jest bardzo uroczy, a jakikolwiek projekt z nim trudno zepsuć.
W tym projekcie wykorzystałam niedoceniane przez wiele osób papiery z Action, które ja osobiście lubię za jakość i bardzo dobrą cenę, choć niektóre z wzorów całkowicie nie trafiają w mój gust i są bezpardonowo zerżnięte z innych firm.

Jak sami możecie zauważyć, urocze buciki pojawiły się w kilku moich pracach, i mimo iż są one bardzo podobne to wszystkie wydaja mi się tak samo urocze.
Staram się ostatnio tworzyć więcej prac skromnych, bez kwiatów i zbędnych dodatków, mimo że sama właśnie lubię projekty "na bogato" z odrobiną przepychu, co sami będziecie mieli okazję zobaczyć w miarę rozwoju tego bloga.

Komentarze